Gyakran ismételt kérdések

Hogyan rendelhetek a Webáruházból?

A webáruházból minden esetben csak regisztráció után lehet vásárolni. A regisztráció ingyenes és mindössze pár percet vesz igénybe.  
Cég és magánszemély egyaránt regisztrálhat. 
Az alábbi kötelezően kitöltendő adatokra lesz szükség:

- Azonosító a hozzá tartozó titkos jelszóval 
- Vezeték, illetve keresztnév, vagy Cégnév 
- E-mail cím 
- Telefonszám 
- Szállítási cím (ir. szám, város, utca) 
- Számlázási cím, amennyiben eltér a szállítási címtől

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a terméket?

A termékek kiszállítását megelőzően tájékoztatunk a szállítás időpontjáról. A szállítási idő raktárról 1-2 nap, rendelésre általában 7-10 nap.

Mi történik ha nem vagyok otthon?

A kézbesítést természetesen megismétli a futárszolgálat egy újabb időpont egyeztetés után. 

- Kinek és hogyan kell fizetnem?

A fizetés az áru átvételekor készpénzben történik (a megrendelt áru értéke és a csomagküldési díj egyben fizetendő), vagy előre utalással is fizethetsz , díjbekérőt természetesen küldünk előtte.

- Ha nem megfelelő az áru, akkor visszakapom az árát?

A termékeket számla ellenében természetesen visszavesszük a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül, és 30 napon belül átutalással visszafizetjük a termékek és az esetleges csomagküldés díját is. A pontos részleteket az ÁSZF-ben találod.

- Ha nem megfelelő a termék, akkor van lehetőség a cserére?

Természetesen a termékeket kicseréljük, számla ellenében, 14 munkanapon belül. A pontos részleteket az ÁSZF-ben találod.

- Mit tegyek, ha olyan bútoralkatrészre van szükségem, amit nem látok az áruházban a termékek között?

Ebben az esetben bátran írd meg, vagy hívj minket és beszerezzük!

De akár Te is kinézheted a terméket ITT és a kód alapján adunk rá árajánlatot!

- Hol van az üzletetek?

Sajnos üzlethelyiséggel nem rendelkezünk.

Ha további kérdésed van, írd meg:

aruhaz@butoralkatreszbolt.hu