Gyakran ismételt kérdések
- Hogyan rendelhetek a Webáruházból?
A webáruházból minden esetben csak regisztráció után lehet vásárolni. A regisztráció ingyenes és mindössze pár percet vesz igénybe.
Cég és magánszemély egyaránt regisztrálhat.
Az alábbi kötelezően kitöltendő adatokra lesz szükség:
- Azonosító a hozzá tartozó titkos jelszóval
- Vezeték, illetve keresztnév, vagy Cégnév
- E-mail cím
- Telefonszám
- Szállítási cím (ir. szám, város, utca)
- Számlázási cím, amennyiben eltér a szállítási címtől
- Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a terméket?
A termékek kiszállítását megelőzően tájékoztatunk a szállítás időpontjáról. A szállítási idő raktárról 1-2 nap, rendelésre általában 7-10 nap.
- Mi történik ha nem vagyok otthon?
A kézbesítést természetesen megismétli a futárszolgálat egy újabb időpont egyeztetés után.
- Kinek és hogyan kell fizetnem?
A fizetés az áru átvételekor készpénzben történik (a megrendelt áru értéke és a csomagküldési díj egyben fizetendő), vagy előre utalással is fizethetsz , díjbekérőt természetesen küldünk előtte.
- Ha nem megfelelő az áru, akkor visszakapom az árát?
A termékeket számla ellenében természetesen visszavesszük a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül, és 30 napon belül átutalással visszafizetjük a termékek és az esetleges csomagküldés díját is. A pontos részleteket az ÁSZF-ben találod.
- Ha nem megfelelő a termék, akkor van lehetőség a cserére?
Természetesen a termékeket kicseréljük, számla ellenében, 14 munkanapon belül. A pontos részleteket az ÁSZF-ben találod.
- Mit tegyek, ha olyan bútoralkatrészre van szükségem, amit nem látok az áruházban a termékek között?
Ebben az esetben bátran írd meg, vagy hívj minket és beszerezzük!
De akár Te is kinézheted a terméket ITT és a kód alapján adunk rá árajánlatot!
- Hol van az üzletetek?
Sajnos üzlethelyiséggel nem rendelkezünk.
Ha további kérdésed van, írd meg: